Toate produsele cumparate de la SC EUROTEL GSM SRL beneficiaza de garantie, conform reglementarilor legale aflate in vigoare.
PRODUSELE COMANDATE GRESIT SAU CARE SE RETURNEAZA DIN ALTE MOTIVE CARE NU FACE OBIECTUL GARANTIEI TREBUIESC A FI RETURNATE IN AMBALAJUL ORIGINAL FARA A FI INDEPARTATE SIGILIILE. IN CAZ CONTRAR RETURUL NU VA FI ACCEPTAT IAR CLIENTUL VA SUPORTA TAXELE DE CURIERAT TUR - RETUR.
Produsele beneficiaza de garantie 3 luni din momentul cumpararii.
In cazul persoanelor fizice pentru acordarea garantiei pentru piesele cumparate de la noi este necesara montarea intr-un service autorizat,facand dovada montarii pe baza bonului fiscal primit de la acesta.
In cazul persoanelor juridice ( service GSM ) , mentiunea de mai sun nu se aplica.
Nu fac obiectul garantiei produsele care au - sigiliile indepartate,sterse sau rupte
- prezinta lovituri,ciobituri,zgarieturi
- urme de contact cu lichide
- montaj neadecvat sau incorect
In cazul in care se constata ca produsul este functional sau prezinta urme de montare neadecvate transportul este suportat in intregime de catre cumparator. ( tur-retur).
Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in termen de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului si a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.
VA RUGAM COMPLETATI FORMULARUL DE GARANTIE DE PE SITE INAINTE DE A RETURNA UN PRODUS . DACA AVETI O PIESA CARE PREZINTA DEFECTE VA RUGAM SA VA ASIGURATI CA A-TI RESPECTAT CONDITIILE DE ACORDARE A GARANTIEI. IN CAZ CONTRAR CLIENTUL VA SUPORTA TAXELE DE TRANSPORT IAR GARANTIA VA FI ANULATA.CLIENTUL ARE OBLIGATIA DE A AMBALA PRODUUSUL CORESPUNZATOR,ASTFEL INCAT ACESTA SA NU AIBA DE SUFERIT PA DUPATA TRANSPORTULUI.IN CAZ CONTRAR DACA PRODUSUL AJUNGE LA NOI DETERIORAT NU NE VOM ASUMA RASPUNDEREA.
Suport clienti Program de lucru : luni-vineri intre orele 09:30 - 17:30
0751.821.818 office@pegsm.ro